Audity Podniků podporujících zdraví jsou v plném proudu

To, že v nemocnicích dokáží perfektně pěčovat o pacienty víme. Ale jak pečují nemocnice o zdraví svých zaměstnanců? O tom jsem se byli přesvědčit v Nemocnici TGM v Hodoníně. Během auditu jsme zavítali také do skleníku a nutno říci, že je to balzám na duši a ideální místo k odpočinku a načerpání sil. A podpora zdraví a zdravého životního stylu? Ta tady hraje prim nejen směrem k pacientům, ale také zaměstnancům. Děkujeme, že zdraví podporujete na všech frontách.

Krátký dotazník

Vážené kolegyně, vážení kolegové,

rádi bychom Vás požádali o vyplnění krátkého dotazníku na téma "Ochrana zdraví při práci: Monitorování a řízení nákladů". Tento dotazník má za cíl zmapovat povědomí a praktickou aplikaci monitorování nákladů BOZP ve Vaší organizaci.

Vyplnění dotazníku zabere méně než 5 minut a odpovědi budou sdíleny pouze v agregované formě. Prosíme o vyplnění dotazníku nejpozději do 30. 6. 2024. Odkaz na dotazník - ZDE.

Děkujeme za Váš čas a těšíme se brzy na viděnou při akcích PPZ

Global Healthy Workplace Awards - 2024

Nenechte si ujít jedinečnou příležitost získat mezinárodní uznání za podporu zdraví a zdravého životního stylu vašich zaměstnanců. Odešlete svou žádost ještě dnes a připojte se k významné síti společností/organizací, které se zavázaly zlepšovat zdraví na pracovišti v celosvětovém měřítku. Termín pro podání přihlášek je do 7. 6. 2024.

Ocenění Global Healthy Workplace Awards umožňuje zaměstnavatelům porovnávat své programy s globálním standardem. Přihlášky jsou otevřené VŠEM zaměstnavatelů (ziskové i neziskové, lokální i mezinárodní). Bližší informace ZDE.

5. Kulatý stůl - Péče o duševní zdraví zaměstnanců

Rádi bychom Vás, společně se společností Vodafone Česká republika, pozvali na již 5. brainstormingový kulatý stůl, který se uskuteční ve středu 10. 4. 2024 od 9:00 v prostorách společnosti Vodafone, Náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.
Kulatý stůl bude probíhat formou řízené diskuze. Rádi bychom pro Vás vytvořili prostor pro sdílení, výměnu zkušeností a vzájemnou inspiraci v oblasti péče o duševní zdraví zaměstnanců.  

Závazné přihlášky přijímáme do čtvrtku 4. 4. 2024 nebo do navýšení kapacity - PŘIHLÁŠKA. Kapacita kulatého stolu je max. 25 osob.

Těšíme se na Vás v Praze!

4. Kulatý stůl je minulostí

V úterý 12. 3. 2024 proběhl další Kulatý stůl tentokrát ve společnosti PO LIGHTING CZECH, a to na téma „Ergonomie výrobního pracoviště“. Do Šenova u Nového Jičína zavítalo 28 zástupců Podniků podporujících zdraví z celé ČR, zástupců SZÚ a předních odborníků na danou problematiku.

Jaká témata se probírala? Kde vlastně začít / Proč je ergonomie důležitá / Uzpůsobení pracoviště / Ženy a zaměstnanci 55+ ve výrobě / Na co se především zaměřit / Ergonomie v kanceláři / Vyplatí se to, má to smysl?

Samozřejmě došlo na sdílení konkrétních příkladů dobré praxe, metod a přístupů k řešení problémů, se kterými se společnosti setkávají. Kulatý stůl by završen praktickými příklady ergonomických aktivit hostitelské společnosti PO LIGHTING CZECH, které proběhly v posledních dvou letech a následnou prohlídkou výrobního závodu.

Všem zúčastněným děkujeme za účast a zapojení do diskuze.

Velké díky patří samozřejmě společnosti PO LIGHTING CZECH, především Dominiku Hallovi, za skvělé přivítání, pohostinnost a vytvoření prostoru k inspiraci a sdílení.

PRODLOUŽENÍ TERMÍNU ZASLÁNÍ PŘIHLÁŠKY DO SOUTĚŽE - 31. 3. 2024

Pečujete o zdraví a zdravý životní styl svých zaměstnanců? Chcete porovnat programy podpory zdraví s ostatními? Chcete se zařadit mezi podniky nesoucí titul Podnik podporující zdraví, načerpat inspiraci nebo sdílet příklady dobré praxe? Nestihli jste zaslat přihlášku do konce února? NEVADÍ.

Termín pro podání přihlášek do letošního ročníku soutěže Podnik podporující zdraví je prodloužen do 31. 3. 2024.

Podrobné informace a potřebné dokumenty naleznete v sekci SOUTĚŽ.

V případě jakýchkoliv dotazů nás kdykoliv můžete konatktovat na info@ppz.cz.

 

Těšíme se na Vaši účast

Kulatý stůl - „ERGONOMIE VÝROBNÍHO PRACOVIŠTĚ“ - 12. 3. 2024

Rádi bychom Vás, společně se společnosti PO LIGHTING CZECH, s.r.o., pozvali na brainstormingový kulatý stůl, jehož hlavním tématem bude „ERGONOMIE VÝROBNÍHO PRACOVIŠTĚ".  

Pracovní setkání se uskuteční v úterý 12. 3. 2024 od 9:00 do 13.00 v prostorách společnosti PO LIGHTING CZECH, Suvorovova 195, 742 42 Šenov u Nového Jičína - POZVÁNKA.

Závazné přihlášky přijímáme do 10. 3. 2024 nebo do navýšení kapacity - PŘIHLÁŠENÍ.

Kapacita kulatého stolu je max. 25 osob. V případě, že se po přihlášení nebudete moci zúčastnit Kulatého stolu, prosím dejte nám vědět.

 

Těšíme se na Vás v Šenově u Nového Jičína

Dotazníkové šetření - Výsledky - Pracovnělékařské služby a poskytování první pomoci na pracovišti

Na konci ledna proběhlo mezi podniky krátké dotazníkové šetření zaměřené na posytovatele pracovnělékařských služeb a poskytování první pomoci. Z dotazníkového šetření vyšlo například:

  • Pracovnělékařské služby jsou nejčastěji poskytovány/zajišťovány externí společností poskytující komplexní služby (45 %) nebo praktickým lékařem (31 %);
  • Více než polovina, 53 %, společností/organizací PLS prohlídky prozatím ponechává pro všechny zaměstnance bez rozdílu zařazení do kategorie práce;
  • U 80 % společností/organizací jsou programy podpory zdraví a zdravého životního stylu zajišťovány týmem složeným z vlastních zaměstnanců;
  • U poloviny (47 %) organizací/společností má obsah/vybavení lékárničky na starost poskytovatel pracovnělékařských služeb;
  • Většina společností/organizací (83 %) má pracoviště vybavené AED;
  • Nejčastějším poraněním ve společnostech/organizacích jsou rány a povrchová zranění (86 %).

Kompletní informace z dotazníkového šetření najdete ZDE.

HR breakfast - ZDRAVÍ ZAMĚSTNANCI JSOU POKLAD

Podnik podporující zdraví prezentuje své aktivity v rámci akcí určených převážně pro personality - HR breakfast. Mezi hlavní probíraná témata patří: potřeby vedení organizace versus potřeby zaměstnanců v projektech podporující zdraví; mentální zdraví ve firmách; psychosociální rizika v aktuální době a jejich řešení ve firemním prostředí; péče o zdraví zaměstnanců z pohledu optimálního nastavení legislativního procesu; certifikace a celostátní soutěž "Podnik podporující zdraví."

Krátké dotazníkové šetření

Vážení a milí zástupci podniků,rádi bychom Vás poprosili o spolupráci při vyplnění krátkého, maximálně pětiminutového, dotazníku - DOTAZNÍK.
Otázky jsou tentokrát zaměřeny na poskytovatele pracovnělékařských služeb a poskytování první pomoci na pracovišti.


Prosíme o vyplnění do čtvrtka 25. 1. 2024 do 15.00.


Předem mockrát děkujeme za Váš čas a tešíme se na viděnou

Podnik podporující zdraví 2024

Vážené a milé podniky,

přihlášky do soutěže Podnik podporující zdraví pro rok 2024 je možno zasílat do 29. 2. 2024.

Podrobné informace a potřebné dokumenty naleznete v sekci Soutěž.

 

V případě jakýchkoliv dotazů nás kdykoliv můžete konatktovat na info@ppz.cz.

Těšíme se na Vaši účast

Titulem “Podnik podporující zdraví” bylo letos oceněno 24 společností

Dne 31. 10. 2023 se v prostorách Kaiserštejnského paláce uskutečnilo slavnostní předání ocenění Podnik podporující zdraví 2023, a to již po devatenácté. Ocenění letos získalo celkem 24 společností/organizací, z toho 7 poprvé. Tento rok byly oceněny mj. čtyři společnosti, které se soutěže Podnik podporující zdraví účastní od jejího prvního vyhlášení v roce 2005. Jedná se o společnosti AGC Flat Glass Czech, a.s., člen AGC Group; EUROVIA Kamenolomy, a.s.; Pražská energetika a.s. a Innomotics, s.r.o. (dříve Siemens, s.r.o.) odštěpný závod Elektromotory Mohelnice.

Tisková zpráva a seznam oceněných.

Možnosti snižování nemocnosti na pracovišti - Kulatý stůl 9. 11. 2023

Vážený pane / Vážená paní / Vážení zástupci Podniku podporujícího zdraví,

rádi bychom Vás, společně se společnosti AGC Flat Glass Czech a.s., pozvali na brainstormingový kulatý stůl, jehož hlavním tématem bude "Možnosti snižování nemocnosti na pracovišti".  

Pracovní setkání se uskuteční ve čtvrtek 9. 11. 2023 od 9:00 v prostorách společnosti AGC Flat Glass Czech a.s., Sklářská 450, 41674 Teplice.

Kulatý stůl bude probíhat formou řízené diskuze. Rádi bychom vytvořili prostor pro sdílení, výměnu zkušeností a vzájemnou inspiraci v oblasti péče o zdraví zaměstnanců. 

Zájemce prosíme o závazné přihlášení - PŘIHLÁŠENÍ. Kapacita kulatého stolu je max. 25 osob.

Těšíme se na Vás v Teplicích

Péče o duševní zdraví zaměstnanců - Kulatý stůl - 11. 10. 2023

Rrádi bychom Vás, společně se společností Wistron InfoComm, (Czech) s.r.o., pozvali na brainstormingový kulatý stůl, jehož hlavním tématem je "Péče o duševní zdraví zaměstnanců". Pracovní setkání se uskuteční 11. 10. 2023 od 9:00 do 13.00 v prostorách společnosti  Wistron InfoComm, (Czech) s.r.o. Vlastimila Pecha 10, 627 00 Brno-Černovice. Kulatý stůl bude probíhat formou řízené diskuze. Rádi bychom vytvořili prostor pro sdílení, výměnu zkušeností a vzájemnou inspiraci v oblasti péče o duševní zdraví zaměstnanců.  

Doufáme, že i tento, v pořadí již druhý kulatý stůl, bude mít stejný ohlas jako ten první.
Kapacita kulatého stolu je max. 25 osob. Pro závazné přihlášení prosím klikněte zde.
 
Těšíme se na Vás v Brně!

Prevence infekcí na pracovišti i nemocí z povolání. Zaměstnavatelé hledají informace, SZÚ zahajuje pravidelné Kulaté stoly

Hlavním tématem prvního Kulatého stolu byly možnosti snižování nemocnosti na pracovišti. Zúčastněné nejvíce zaujala prevence nemocí z povolání ve výrobě, péče o duševní zdraví a rady jak předcházet infekčním onemocněním. Zajímali se i o porovnání situace v jednotlivých krajích republiky.

Více informací - Tisková zpráva.

Global Healthy Workplace Awards

Jste připraveni porovnat programy podpory zdraví a zdravého životního stylu na vašem pracovišti na celosvětové scéně? Přihlaste se do 11. ročníku Global Healthy Workplace Awards. Termín uzavření přihlášek je 14. 6. 2023.

 

Ocenění Global Healthy Workplace Awards umožňuje zaměstnavatelům porovnávat své programy s globálním standardem. Přihlášky jsou otevřené VŠEM zaměstnavatelů (ziskové i neziskové, lokální i mezinárodní). Bližší informace zde.

Možnosti snižování nemocnosti na pracovišti - Kulatý stůl 30. 3. 2023

Rádi bychom Vás, společně se společností Brose CZ, pozvali na brainstormingový kulatý stůl, jehož hlavním tématem je "Možnosti snižování nemocnosti na pracovišti". Pracovní setkání se uskuteční ve čtvrtek 30. 3. 2023 od 9:00 v prostorách společnosti Brose CZ, Průmyslový park 302, Kopřivnice.

Kulatý stůl bude probíhat formou řízené diskuze. Rádi bychom vytvořili prostor pro sdílení, výměnu zkušeností a vzájemnou inspiraci v oblasti péče o zdraví zaměstnanců. Naplánována je také prohlídka fyzioterapie a tělocvičny Brose CZ a výhled na výrobní část závodů Brose CZ.

Zájemce prosíme o závazné přihlášení - ​PŘIHLÁŠENÍ​​​. Kapacita kulatého stolu je max. 25 osob.

Těšíme se na Vás v Kopřivnici

Péče o zdraví na pracovišti

„Soutěž Podnik podporující zdraví mimo jiné pozitivně přispívá k osvětě veřejného zdraví. To velmi podporuji a jsem rád, že stále častěji vidíme trend, kdy se firmy spolupodílí na zdravotním sektoru a přímo ovlivňují to, že se zaměstnancům ve společnosti daří lépe. A že lidé stále častěji při výběru zaměstnání chtějí pracovat právě u takovýchto zaměstnavatelů. To je skvělá zpráva,“ řekl ministr Ministerstvo zdravotnictví České republiky Vlastimil Válek. Více informací https://szu.cz/pece-o-zdravi-na-pracovisti-se-pro-podniky-i-zamestnance.

Podnik podporující zdraví 2023

Vážené a milé podniky,

přihlášky do soutěže Podnik podporující zdraví pro rok 2023 je možno zasílat do 31. 3. 2023.

Podrobné informace a potřebné dokumenty naleznete v sekci  Soutěž.

 

V případě jakýchkoliv dotazů nás kdykoliv můžete konatktovat na info@ppz.cz.

Těšíme se na Vaši účast.

18. ročník soutěže Podnik podporující zdraví - Předávání ocenění

Letošního, 18. ročníku soutěže se zúčastnilo 26 podniků z celé České republiky a rozšířily tak počet Podniků podporujících zdraví na 88 oceněných. Zástupci společností si ocenění převezmou 25. 10. 2022 v 13:00 v prostorech Kaiserštejnského paláce na Malé Straně v Praze.

Podrobnější informace zde.

KRÁTKÝ PRŮZKUM - STRAVOVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ

Situace posledních 2 pandemických let mnohde značně ovlivnila organizaci práce, pracovní podmínky i celkové zvládání náročných situací jak ze strany zaměstnavatele, tak zaměstnanců. Zdravotní stav a možnosti jeho podpory nabývají na stále větší důležitosti. 

Vzhledem k tomu, že nedílnou součástí zdravého životního stylu je zdravé stravování, které může být velkou měrou ovlivněno zaměstnavatelem přímo na pracovišti, jsme k získání přehledu o aktuální situaci vytvořili krátký dotazník, který mohou zástupci zaměstnavatelů vyplnit ZDE.



PRODLUŽUJEME TERMÍN PŘIHLÁŠEK 

Pečujete o zdraví svých zaměstnanců na pracovišti? Zabojujte o titul „Podnik podporující zdraví“. 

Vzhledem k náročné celospolečenské situaci jsme se rozhodli v letošním ročníku prodloužit možnost přihlašování do soutěže. Přihlášky lze zasílat až do         30. 4. 2022.

Podporu zdraví na pracovišti chápeme jako velmi důležitou část péče o zaměstnance a zejména v dnešní době nabývá na významu nejen péče 

o zdraví fyzické, ale zejména psychické.


Mezinárodní ocenění Global Healthy Workplace Awards – podpora zdraví na pracovišti

Jste nejlepší zdravé pracoviště na světě?

Ocenění umožňuje zaměstnavatelům porovnávat své programy s globálním standardem a v případě úspěchu oslavit jejich mimořádný úspěch při podpoře bezpečného a zdravého pracovního prostředí.

Ceny Global Healthy Workplace Awards vyhodnocuje porota odborníků na základě prezentací dvou finalistů z každé kategorie. Přihlášky jsou otevřené Všem organizacím a zaměstnavatelům (ziskové i neziskové, místní i mezinárodní) v jedné ze tří kategorií:

  • malé a střední podniky: s méně než 500 zaměstnanci;
  • velké podniky: s více než 500 zaměstnanci;
  • nadnárodní společnosti.

 

Termín podání přihlášek: 11.6. 2022

Více informací: https://www.globalhealthyworkplace.org/awards/application/



Vědecká konference “Ergonomie a moderní životní styl”

 

Česká ergonomická společností pořádá unikátní studentskou vědeckou konferenci “Ergonomie a moderní životní styl”, která proběhne 28. dubna 2022 na Fakultě strojní ČVUT v Praze.

Veškeré další informace najdete na stránce konference.

 

PODNIK PODPORUJÍCÍ ZDRAVÍ 2022 - TERMÍN PŘIHLÁŠENÍ

Vážené a milé podniky,

termín přihlášení do letošního ročníku soutěže Podnik podporující zdraví 2022 je do 31. 3. 2022.

Podrobné informace a potřebné dokumenty naleznete na adrese Přihláška 2022

V případě jakýchkoliv dotazů nás kdykoliv můžete konatktovat na info@ppz.cz.

Těšíme se na Vaši účast.

TISKOVÁ ZPRÁVA

17. ročník ocenění Podnik podporující zdraví

V České republice už od roku 2005 každoročně hlavní hygienik vyhlašuje soutěž Podnik podporující zdraví. Soutěž organizuje Státní zdravotní ústav pod záštitou Ministerstva zdravotnictví ČR. Cílem je ocenit ty podniky, pro které je podpora zdraví na pracovišti nedílnou součástí každodenního pracovního života a které nadstandardně a nad rámec zákona pečují o zdraví svých zaměstnanců. Soutěžit mohou všechny podniky a organizace, které jsou českými právními subjekty. Letos si vítězové převezmou certifikáty už po sedmnácté, a to 26. října v 11:00 v Kaiserštejnském paláci na Malé Straně v Praze.

 

„Jde o to podporovat podniky, aby nabízely zaměstnancům možnost například zdravě se stravovat, podporovaly je v dostatku fyzické aktivity, zabývaly se managementem stresu, nebo třeba otázkou snižování kuřáctví mezi personálem. Dobré vztahy a atmosféra na pracovišti také patří ke zdravému pracovnímu prostředí. Je prokázáno, že v takových firmách následně dochází ke snižování krátkodobé i dlouhodobé pracovní neschopnosti, snižování pracovní úrazovosti, poklesu fluktuace, zvyšuje se i loajalita vůči zaměstnavateli a zlepšuje se image firmy na trhu práce. Prospěch tedy mají v podnicích podporujících zdraví nejen zaměstnanci, ale vynaložená péče se vrací i firmám,“ vysvětluje smysl celého programu ředitelka Státního zdravotního ústavu MUDr. Barbora Macková.

 

Podniky soutěží ve dvou kategoriích. Velké podniky s více než 250 zaměstnanci a malé a střední podniky do 250 zaměstnanců. Titul Podnik podporující zdraví získávají vítězové na tři roky. Právo i nadále užívat toto označení přitom mnohé společnosti obhajují opakovaně.

 

„Soutěžící hodnotíme podle výsledků sebehodnotícího dotazníku, doplněného popisem aktuálního Projektu podpory zdraví na pracovišti, velký důraz dáváme na informace získané z osobního auditu a další dodané materiály. To znamená, že osobně navštívíme každou přihlášenou firmu, prodiskutujeme s jejími zástupci specifické podmínky na konkrétním pracovišti, charakter jejich pracovní populace, zaměřujeme se na dosažené výsledky. V rámci diskuze se snažíme šířit vzájemné zkušenosti z jiných navštívených podniků. Podniky, které ocenění na základě vyhodnocených kritérií kvality získají, vnímáme jako modely dobré praxe. To vše dále pomáhá ke zvyšování informovanosti na straně firmy i k její vyšší motivovanosti,“ popisuje za team hodnotitelů vedoucí Oddělení pracovního lékařství SZÚ MUDr. Vladimíra Lipšová.

 

Posuzování na místě se ve firmách zaměřuje zejména na nastavení procesů, hodnotíme aktivity pokrývající hlavní oblasti zdravého životního stylu – zdravá strava, dostatek fyzické aktivity, management stresu, nekouření. Zajímá nás, jaké aktivity zaměstnance baví, co nejvíce oceňující, jakých akcí se nejraději zúčastňují. Hodnotíme úroveň dosažených výsledků – pokles fluktuace, pracovní nemocnosti a úrazovosti, zvyšování spokojenosti zaměstnanců. Díky osobní přítomnosti na pracovišti vnímáme i nastavení firemní kultury a celkové pracovní klima.

 

Od vyhlášení prvního ročníku soutěže v roce 2005 získalo titul Podnik podporující zdraví už 80 subjektů v České republice. Všichni ocenění se vyznačují vysokou úrovní péče o zdraví zaměstnanců a zaměřením na preventivní aktivity v oblasti podpory zdraví.

 

Informace o konkrétních oceněných podnicích v letošním ročníku bude zveřejněna dnem předání ocenění, tedy 26. 10. 2021.


KRÁTKÝ PRŮZKUM ZVLÁDÁNÍ KRIZOVÉHO OBDOBÍ - Výsledky průzkumu mezi Podniky podporujícími zdraví

Průzkum zaměřený na zvládání koronavirové krize byl realizován naším pracovištěm v dubnu 2020 a odpovědělo na něj 24 firem, což představuje 32 % ze všech oceněných podniků. Přestože krize podstatně omezila možnosti podnikání ve 46 % firem, téměř všechny firmy (96 %) začaly více se zaměstnanci komunikovat nejenom o pracovních, ale i o mimopracovních tématech a většina firem (83 %) neomezila nastavené benefity. Možnosti homeoffice využilo 87 % firem a do domácností byla přesunuta třetina zaměstnanců. Většina firem také zohledňovala psychický stav zaměstnanců, nutnost péče o děti, nabízela edukační materiály, koučink, rady psychologů či lékařů, dbala na informovanost, měla přehled o tom, jak zaměstnanci zvládají situaci doma. Vedení firem se neostýchalo i pochválit a zaznamenali jsme i psaní děkovných dopisů zaměstnancům. Tyto firmy také věnovaly svoje zdroje i potřebným mimo firmu, rozdávaly dezinfekci a šité roušky úřadům, nemocnicím, pečovatelským domům, vytvářely balíčky pro seniory, zajišťovaly hlídání dětí či věnovaly finanční pomoc.

Výsledky dokazují, že díky zavedeným nadstandardním postupům péče o fyzické i duševní zdraví zaměstnanců, jsou dobré vztahy a důvěra v zaměstnavatele na těchto pracovištích normou. Podniky podporující zdraví patří mezi příklady dobré praxe jak v dobách běžných, tak zejména v dobách krizových.

Kompletní výsledky k dispozici zde.


PRŮZKUM HOME OFFICE

 

Mnoho zaměstnavatelů v současné době využívá či je nuceno využívat možnosti práce z domova, což přináší celou řadu jak pozitivních tak i negativních dopadů. Například dle prvních zjištění v současnosti stále probíhajícího průzkumu Institutu pro zaměstnávání ve Velké Británii trpí více než 50 % zaměstnanců pracujících na "homeoffice" bolestmi zad, ramen či krční páteře, více než 60 % zaměstnanců méně sportuje, 33 % zaměstnanců se zhoršily stravovací návyky a u 20 % zaměstnanců se zvýšila konzumace alkoholu. Zároveň jsou varující zjištění v oblasti zhoršené kvality spánku (u 64 % respondentů) a potažmo vyčerpání. 
Prvvní výsledky zde.

 

Další zdroje k práci z domova:

Metodika řízení práce prováděné formou home office 



KRÁTKÝ PRŮZKUM ZVLÁDÁNÍ KRIZOVÉHO OBDOBÍ

Vážení zástupci podniků,
děkujeme vám za všechnu vaši péči o zaměstnance zejména v této nelehké době.

Velmi nás zajímá, jak vše zvládáte a proto jsme si dovolili vytvořit krátký dotazník.

Držitelé osvědčení Podnik podporující zdraví mohou vyplnit dotazník zde.

Žadatelé o osvědčení a podniky bez certifikace mohou vypnit dotazník zde.

Za vyplnění dotazníku předem děkujeme.

Pokud bychom vám mohli v čemkoli pomoci, neváhejte se na nás obrátit.
Všechny aktuální informace k onemocnění COVID-19 naleznete na webu Státního zdravotního ústavu - www.szu.cz.

Tým podpory zdraví na pracovišti.
info@podnikpodporujicizdravi.cz